•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Michael - 24 juni 2010 19:57







Hela 3 lediga dagar och lönen på kontot.

Kan ju inte bli bättre egentligen.

Eller jo kanske !



Ska bara softa hela kvällen.

- Jävla snorungar som håller på med Leo...

Min dotters ord.

Måste va roligt att stå och reta upp en hund som har staket

mellan sig... Men när dom möter han utan staket så

ryggar dom tillbaka eller går omvägar.



Väldigt komiskt att se denna rädsla för en hund

som verkligen är den snällaste som finns.

Tror ni på fullt allvar att denna söta

kan skrämma eller göra någon illa ?


 

Javisst sliter han en läderkula i bitar men

sen blir det inget mer...


Lilla Godingen !

Av Michael - 24 juni 2010 07:27







Dagen före...



Slipper dagen efter och det känns gott.

Idag blir det bara jobb, sen hem och äta, duscha...


- Minneslucka -


Imorgon ska jag och barnen fira midsommar

hos mina föräldrar med god mat och massa jordgubbar.



-  FAAAN -


Kom på att jag måste lämna in filmerna jag hyrde

förra veckan och det måste jag göra ikväll.

Får lägga dom i ryggsäcken sen cykla in till stan

efter jobbet...



Jaja...

Får trampa som vinden.

Nej det orkar jag inte...

Blir en extra tur helt enkelt sen en

riktigt skön välbehövd dusch...



Men nu frukost, hunden, jobbet.

Önskar alla en underbar dag...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards