•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Michael - 5 januari 2011 22:23







Ont i halsen...

Irriterande hosta som retar mig

till vansinne just nu.

Torrhostar hela tiden och avloppet

som ger syre till hjärnan är det stopp i...



Ja nu menar jag "HJÄRNAN" rent allmänt

inte killars hjärna såklart.

Sen är jag genomtrött men måste ut med

hunden innan jag kan slappna av.



Hoppas på en sovmorgon

så kropp & knopp får koppla bort en stund.

Men jag gissar att sambon avlöser mig med sin hosta

imorgon bitti... Enda positiva är att jag kanske får

sova ostört utan hennes hemska hosta

som hon får stå ut med tyvärr...



Finns ni med mig imorgon ?

Då ses vi...



Godnatt Sötproppar !

Av Michael - 5 januari 2011 18:35







Lockar läsare mer av någon märklig anledning.

Antingen det eller överskriften.

Ja jag är en mycket tragisk människa

som mår bajs just nu..



Sköt om er !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards