•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

Åldern tar ut sin rätt...

Av Michael - 20 januari 2011 22:19







Ska göra 9 av 10 arbetsdagar.

Har gjort 4 av dom och längtar

fruktansvärt mycket till söndagen så jag får sova ut.

Hoppas sen att det blir som utlovat annars kommer

jag gräva ner mig fullkomligt.



Stillsamt nu när det är mässa i Stockholm.

Sen efter helgen återgår allt till det vanliga.

*piskan viner*

  


En snabbdusch innan vi renbäddar sängarna

sen krypa ner och vila min gamla

sargade kropp...

Som alltid frågar jag mig själv innan

jag kryper ner:


- VARFÖR kryper man inte ner tidigare ?

Det är ju så otroligt skönt att sträcka ut sig och

somna in och glömma allt...



 

 
 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

21 januari 2011 22:07

Jag undrar också varför jag inte kryper ner tidigare, men idag fastnade jag framför datorn med en massa extra uppgiter :P

// Ett litet massutskick till mina vänner:

Under en längre tid har jag haft en länklista till alla sköna bloggar som jag följer - men nu kommer den att försvinna och i stället ersättas av en helt egen sida. Den hittar man enkelt under "Mina sidor - Favoriter i bloggosfären" (http://henrikolsson.eu/favoriter-i-bloggosfaren/).

Därför får du detta meddelande! Vill du även i fortsättningen hänga kvar så är det bara att skicka en banner med måtten (bredden) 468 px * (höjden) 60 px till info@henrikolsson.eu. Har du inte möjlighet att göra en egen banner så säg till så fixar jag en åt dig med hjälp av någon bild från din blogg.

I samband med att min nya länklista sammanställs kan jag också enklare välja ut en blogg då och då och göra lite extra reklam för den via mina inlägg!

Mvh

|| mannen som kan prata om hundar ||

http://www.henrikolsson.eu

Michael

22 januari 2011 18:50

Ojdå... Då får man snickra något mer passande då :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Torsdag 25 april 20:31

      Är folk besatta av djävulen?   Detta ville min hustru att jag skulle fråga er läsare.   Det skjuts mer och mer besinningslöst på våra gator. Nu kan man inte ens säga ifrån utan att bli nerskjuten och dessutom framför sitt ...

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards