•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Sjukt inslag...

Av Michael - 1 mars 2011 21:42








Kommer inte va långrandig.

Denna veckan började inte som jag hade hoppats på.

Fick något skit i kroppen lördag eftermiddag

sen var jag sängliggande hela lördagen och söndagen.

Mår fortfarande inget vidare och kroppen är sönderhostad.




Snorig näsa som preppas med näsdroppar

och hosta som dopas med 2 olika mediciner.

1 som gör att jag kan sova och 1 som ska släppa

på skräpet i luftrören under dagtid.




Håller tummarna för att det släpper.

Dags för sängen...



Sov Gott Mina Vänner...

 
 
Bizi

Bizi

2 mars 2011 07:47

Krya på dej!

http://lukuziolci.wordpress.com

Michael

2 mars 2011 22:52

Tack Snälla...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Söndag 26 maj 10:19


      Ja GRATTIS till er alla. Delar med mig av mammas blommor och faktiskt så står dom i hennes vas med och jag delar dom även till min hustru även om vi inte har barn tillsammans.   Doften dom sprider är verkligen helt underbart. ...

Av Michael - Lördag 25 maj 19:22

    Idag har vi varit på Loppis och jag fick faktiskt handla. Ja hustrun betalade t.o.m. hur ofta händer något sådant?   Hade sedan några dagar tidigare betalat för 2 Funkior och eftersom vår vän Annika sålde 2 fina krukor var vi (läs...

Av Michael - Onsdag 22 maj 20:57

            Visst det blev lite tager vad man haver och jag fick en hel del till slut. Det sista som gjordes var bänken på sista bilden som ska ersätta den hemska trappan jag hastade ihop.   Har en del kvar så jag får se vad jag ska ...

Av Michael - Tisdag 21 maj 10:47


      Hur ska det gå nu då?   Ja om man ska locka sina läsare har jag märkt att det ska vara en lockande överskrift sen får man försöka fånga in med något som intresserar.   Verkar som jag lyckats so far. Kanske minskat genom år...

Av Michael - Måndag 20 maj 10:22

      Ja idag var inte vädret lika skönt. Gick från +26 igår till +14 idag och allt har med vindarnna att göra. Idag blåser iskalla (ironisk) nordliga vindar från Vänern och det får hustrun att huttra och muttra - Jäkla blåshåla.... ...

Presentation

Omröstning

ÄR DU SÄKER PÅ DIN RÖST INFÖR EU?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?
 VEM BRYR SIG...

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards