•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Michael - 9 september 2011 12:01







Tog med mig tidning och boken.

Spolade upp iskallt vatten.

Men va hände sen då ?

Ja inte det jag hade planerat tyvärr.


.'.'.'.


Hann komma utanför dörren och

där står 2 plantor Rosenflock och svajar...


 


Fick snällt gräva ner dom

och på med xtra jord.

Meningen att dom ska locka till sig fjärilar.


.'.'.'.'.


Trodde inte att någon av mina blommor

hade den dragningen. Tills jag vänder mig

om och ser följande...


 


Sitter en underbar fjäril på Kärleksörten.


   



Här kommer lite mer...


     

                                       Trasig                              Ljung

SyrenHortensia

                Höstanemon

Av Michael - 9 september 2011 10:41




Otroligt underbart väder ute.

Valde att ta med både kamera och hundkammen ut.

Leo var lite tovig och massa päls kom av.


  Tur att man kan vara ute och få bort lite av det så slipper det fastna i dammsugaren hemma. Fin och glänsande päls fick han och ligger ute i solskenet med nytt färskt vatten och lapar solsken...

  Nu ska jag faktiskt göra han sällskap en stund. Ta med mig en bok och flaska vatten och njuta en liten stund. Hoppas ni har lika

underbart väder hos er med. Klarblå himmel och strålande solsken...




   

Av Michael - 9 september 2011 00:04







Du var bara tvungen ?

Du kunde inte hålla dig borta

utan du skulle såra mig så förbannat mycket.

Det gör ont och smärtar som om det växte

ut en cancersvulst i pannan...


.'.'.'.


Har fått en jävla plita/finne i tinningen

och den gör ont som SATAN för man ska

ju naturligtvis klämma på den saten...

Växer ut horn känns det som och halva pannen

pulserar och ju mer man klämmer ju rödare blir man.


.'.'.'.


Ska väl krypa ner nu och låta den jäveln

vila tills ja utrotar han imorgon.


" ACO Acnelösning, hjälper inte mot alla finnar men det är bra "


Någon som minns den reklamen ?



Sov Gott



 

"A Killer Dog "

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards