•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Michael - 20 april 2011 23:23

  Kommer det att vara under morgondagen.

Har enormt mycket att göra och som vanligt har jag skjutit fram saker

till sista minuten så nu får jag stå mitt kast.

Ska försöka komma igång tidigt så jag hinner med allt som ska göras.



Har även bokat in mig, familjen och en väns familj på en bagageluckeloppis den 15:e Maj mellan 11-14 vid Västra Tunhem.

Men nu till morgondagen....



  • Hunden ska rastas.
  • Moderns taklampa ska upp i köket.
  • Hämtad till en god vän och montera ner en säng.
  • Gräva och ta med buskar hem.
  • Spela bordtennis med sonen.

Kommer säkert på mer som ska göras men detta ligger mig

närmast i minnet just nu.

I vanliga fall brukar minnet svikta när det vankas massa jobb hemma.

Tydligen inte denna gången... (märkligt)



Närmar sig sängdags.

Kan inte köra dygnet runt tyvärr utan

man får snällt inse sina begränsningar.

Man är ju ingen ungdom längre även om man alltid

sen 40-års dagen fick höra att nu börjar livet...




- Godnatt & Ha Trevliga Mardrömmar -

Av Michael - 20 april 2011 17:22







Magen känner sig måttligt nöjd.

Dock en liten huvudvärk på G

så jag tar inte ut dagen i förskott...


- - - -


Men annars har det varit en behaglig dag.

Underbart väder att ha semester i och jag

gissar att det är massa att göra på jobbet.

Måste dock lära mig släppa taget...


- - - -


Påsken närmar sig.

Vad har ni för planer och vad brukar ni äta

för gott på Påskafton ?

Här blir det Karlssons blandning i form

av prins... eller ni fattar va ?

Det blir en mager kopia av julbordet fast

vi byter ut Julmust mot Påskmust...


- - - -


Smälter maten...

Av Michael - 20 april 2011 14:47


 



Har inte samma känsla som sambon

men jag har gjort ett litet försök... Tycker att på baksidan

lyckades jag ganska bra. I tunnan växer innifrån en rosa luktärt och runtom planterade jag rosa nejlikor och margueriter...




Framsidan ville jag inte förstöra för mycket och ta all plats för sambon

så jag gjorde en liten diskret intill ingången.

Något som lyser upp och välkomnar...







Kommer nog bli massa nytt i framtiden

men nu får vi lugna ner oss ansåg tanten.

Hennes 40-års dag stundar inom kort... 





Av Michael - 20 april 2011 09:45







Framför mina fötter...

Kom detta...



 


Man kan inte annat säga

än dom SKA växa ute och inte plockas in.

Visst förstår man barn som plockar hem

till sin mamma... Det gjorde jag med som barn.

Men när man ser dessa stora ytor täckta

som en matta tappar man andan.


- - - -


Jag längtar till kyrkstigen !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards