•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Michael - 20 juni 2011 20:44

  Ja nu ska det sparas !


Nu när gaddningen är finansierad skall nästa insamling startas.

Dags att spara till en ny kamera.

Jag börjar med blygsamma 70:- som jag fick för att jag sålde

en gräsklippare idag och det kommer bli mera...



 



Jag kommer att uppdatera varje gång

det trillar ner lite extra pengar i bössan så ni kan följa

med på resans gång och se hur det går, eller OM det går...





Hoppas ni vill följa med och kanske

vilja bidraga till min dröm...

( skoja )

Kommer lägga ut saker att sälja

på Köp/Sälj sidorna på Facebook sen får

jag hålla tummarna för att det går vägen...



  

Av Michael - 20 juni 2011 18:04

  Hittade tillbaka till våran gamla kamera.

En Epson PhotoPC 3000Z och trots sina bleka 3.3 Mega Pixels tycker jag den tar bra bilder som mycket väl duger att vila ögonen på. Fotade denna Iris som gömde sig under vår gigantiska syren...



  Dessa liljor fotade jag förra året och dessa köptes på LIDL. På påsen stod det att dom var 1-åriga men har blommat 3 år nu och jag hoppas att dom ska förgylla våran rabatt i år med. Ser blekt ut nu och inte alls som det såg ut förra sommaren men jag är för en gångs skull hoppfull...



  Som vanligt ville min ögonsten vara med på bild (NOT) eller så var det bara jag som var lite för på helt enkelt... Men visst är han vacker ?




Just nu drömmer jag mer än vanligt om en ny kamera.

Har lagt en på Tradera bevakning efter att sambon gett med sig och faktiskt

själv ansåg att just denna ville hon ha... TRADERA AUKTION

kolla gärna länken...

Av Michael - 20 juni 2011 12:37







Vargen skriker efter färg.

Han har försummats länge nog nu och

imorgon kl.16:00 ska han bli mättad...


- - - - - -


Har längtat fruktansvärt länge och helt

mitt egna fel men nu fann jag en lösning

som gagnade båda parter så nu ser jag fram emot

en sommar i linne faktiskt trots magen...


- - - - - -


I brist på annat ska jag krypa ner i soffan

och bara njuta av semestern som fortsätter på sin 3:e vecka.

Ska nog finna annat att göra men just nu...



Bara vara...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards