•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Michael - 6 augusti 2011 21:09






En feststämning infann sig

i kroppen, lusten att spränga skallen i bitar

med alkohol och sanslöst kass musik...



Men sen fann jag mig själv.

Orden ekade i mitt huvud:


" Gör det du brinner för, det du känner lust för "


Kanske inte orden precis men är man gammal

så försvinner närminnet tydligen.

Sagt och gjort, man är ju inte roligare

än man gör sig så jag gick och drog på mig

arbetsbyxorna, grävde ner min klätterros

och sen körde min skit och grannens gamla ruttna

trästockar till områdets kompost.



Avslutade arbetet med att klippa gräsmattan.

Imorgon ska jag ta utanför staketet sen hos

min "chef" så hon blir nöjd när hon kommer hem.



Helt dysvettig nu så det får bli en skön

svalkande dusch efter att jag varit ute med

hunden sen blir det film...





Av Michael - 6 augusti 2011 13:30







Sa grannen och i samma sekund

öppnade himlen sig och släpper ut allt som finns.

Grannen sliter med rengöring av sina plattor.

Högtryckstvättar för fullt.

Man ser inte ren ut ska medges efter 1 timma.

Kanske mer påtagligare med rosa kläder på sig.



Nackdelen sen är att ALLT är lerigt.

Väggar, fönster ja fullkomligt allt så man får

spola av sen och det tar tid det med.

Som tur är regnar det så nu får hon hjälp.



Skulle ha klippt gräsmattan idag men

det sket sig i starten.

Skulle ha grävt upp nya växter men försov mig

sen försvann den chansen med som vanligt...



Inte alls min dag idag !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards