•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Michael - 12 augusti 2011 23:22









Kan ni tänka er...

Ville Vessla sprang utanför.

Min granne sms:ar att någon rotar i vår

brevlåda och jag mitt dumma nöt rusar ut.

Ingen där ute och det lustiga är...


Strax innan filmen bönade jag och bad efter

lite almosor i form av chips men jag

fick inget utan jag skulle äta morötter

eller alla ville ha dom för sig själva.



Kikar ner i brevlådan och finner


" EN CHIPSPÅSE "


Jag har suttit sen dess och skrattat

hela tiden och när jag gick ut med Leo

för en stund sen gick jag förbi mina

grannar och jag började gapskratta...



Jäkla tur man var ensam ute för det så märkligt ut

att t.o.m Leo undra vad som stod på...



TACK DTD

Av Michael - 12 augusti 2011 13:55









Strömmar in genom fönstret...

Så otroligt skönt att kunna ha detta val.

Nu sitter jag mest och funderar på vad vi ska

sälja imorgon på loppisen som är:


Tid: 10 - 14

Plats: Centrumtorget

Pris: 100:-


Ingen föranmälan utan du betalar direkt.

Arrangören är där redan kl. 08:00



Vi har massa kläder som ska säljas.

Dam: 46/48

Flicka: mellan 160/170, Small/Medium


Kika gärna ner om ni får tid.

Vi försöker vara där så tidigt som möjligt

för att få bästa plats...



Hoppas vi ses !

Av Michael - 12 augusti 2011 11:25








Eller när vi nu ändå håller

på med rättstavning så ska man ju kalla

det vid sitt rätta namn eller ?



Närmar mig dagen LCHF !

kolla jag kunde stava rätt denna gången.

Testade lite smått igår vid frukosten.

Kan mycket väl tänka mig äta stekta ägg

och bacon men kanske inte varje morgon.



Blir till att kolla recepten och se efter lite

annat annars tröttnar jag redan första veckan.

Funderar på om jag kan hålla denna dieten eller

om jag kroknar på vägen och lägger av...



Tiden får utvisa...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards