•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 4 mars 2012

Marierovägen Home Makeover...

Av Michael - 4 mars 2012 12:32







Bytt är Bytt & Kommer aldrig mer tillbaka...

Så sa man förr men det gäller inte nu.

Allt hänger på att dottern sköter sig som hon lovat.

Vi har fått mindre sovrum och efter första natten får vi medge båda att

dubbelsängen på 2 meter i längd fick plats i rummet som är 2.75




Nu har vi handlat ny lampskärm och matchande hissgardin (Tygladan)

och det blir riktigt mysigt. Ska snart bygga garderoberna sen ska jag starta

grillen och avnjuta kött och potatissallad efteråt.

Kommer nog inte hinna färdigt idag men det beror på sleepyhead (dotter)

som vägrar gå ur sängen.




Allt går att väcka iofs med en hink kallt vatten.

Eller hur ?

 
 
Katta

Katta

4 mars 2012 12:50

Klart du kan väcka henne med vatten, frågan är: hur snabbt springer du efter en veckas sjukdom? hmmm
Berätta om resultatet i sådana fall tack =))))

Ha en underbar dag!

http://saerzes.wordpress.com

Michael

4 mars 2012 13:06

Springer nog inte med hög hastighet. :)
Men efter 1 veckas sjukdom har jag dock tappat nästan 1o kg så lite nytta hade jag av den ;)

LOVAR ge resultat ! :))

 
mickis

mickis

4 mars 2012 15:15

Nä häll inte vatten över henne... humöret blir så himla dåligt då... ;-)

Kul med ny gardin & lampskärm. Det är ju helt ok med ett litet sovrum för oss vuxna. Vi är ju bara där när det är sovdags. Ungdomarna/barnen är ju mycket mer på sina rum..-

Vilken tid kan vi komma? Grillat låter ju superdupergott ;-)
Ha en fin söndag!
Kram

http://mermickis.blogspot.com

Michael

4 mars 2012 15:32

Bilder kommer snart.
Alltid Välkommen Marika :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 8 maj 15:12

      Med att göra saker i mindre doser. Det gör lika ont efteråt men inte lika länge numera så jag har kortare tid att  behöva vila upp mig.   Igår tog jag dock i för mycket. Jag städade nere i hyresvärdens utrymme så det blir lä...

Av Michael - Måndag 6 maj 21:32

      Ja det var ett måste efter veckan som varit. Ryggen var inte snäll inatt och mina armar ska vi inte tala om. Säger som Ivan Boring:: - Svetten rann uppför ryggen.   Imorgon är det dags igen för ett besök till Bildoktorn före s...

Av Michael - Söndag 5 maj 14:57


      Kan bara hoppas att ni kan förlåta mig. Känner jag Tobbe rätt kommer hans pekfinger upp i luften och ett stort ICKE!!!   I gårdagens inlägg skrev jag att våra hantlar skulle väga 17 kg. Att läsa på hantlarna utan glasögon är i...

Av Michael - Lördag 4 maj 22:00

      Utan att attackera varandra, utan hårda ord kastat mot varandra (mest från min sida) så enades vi gemensamt hus hjon och härskarinna om att göra iordning altanen tillsammans.   Altanen är nu skurad, rengjord och nu ska vi bara...

Av Michael - Lördag 4 maj 13:50


          Staden faller inte alla i smaken men jag är född här och kommer begravas här med.   Får hoppas att hustrun stannar med mig för gott eller om hon skiljer sig för att dra söderut där hon hellre vill bo. (Göteborg) Får se...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards