•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Så här kan det inte fortsätta...

Av Michael - 28 mars 2012 22:23








Jag trodde inte mina ögon när jag nyss såg det.

Hur kan det ha gått så långt och så fel ???

Får man verkligen göra så eller finns det lagar och regler för detta med ???




Hör och häpna när jag gick ut med Leo nyss och vi gick vår samma runda

genom skogsdungen som inte längre finns.

Skrämde mig själv genom att se mina blottade lårben som i shorts visade mina

hemskt bleka ben. Det såg ut som 2 solcellslampor som glödde i mörkret...



Så kan vi INTE ha det när det stundar viktiga moment i livet.

Dags att börja jaga kilon och framför allt SOLA.

Trots det gamla talesättet " VIT MAN SKALL VARA VIT " så skämdes

jag enormt för denna fadäs och var glad för jag gick ensam ;o)



Kan ju verkligen inte stå och se ut som ett lik.

Får dessutom INTE ha en mohikan frisyr sa hon... Hmmm !!!

Jag måste erkänna att de skulle se corny ut hörru min lilla gumma ;)



Godnatt !



 
 
Nettan

Nettan

28 mars 2012 23:03

Efter att ha läst 3 rader började jag undra : "vad är det som har hänt nu ?"
Men efter att ha fortsatt läsa höll jag på att garva på mig.
Du får inte skrämmas på det där viset. Ha ha !
Då är det väl bara att hoppas på att det kommer lite sol då så du får visa dig i solen och bli brun, eller så får det bli fuskis !

Hoppas du får en "god" natt !
kramiz

http://hasselby.blogg.se

Michael

28 mars 2012 23:07

Kommer bli solarium men ALDRIG att ja kör spray-tan :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 8 maj 15:12

      Med att göra saker i mindre doser. Det gör lika ont efteråt men inte lika länge numera så jag har kortare tid att  behöva vila upp mig.   Igår tog jag dock i för mycket. Jag städade nere i hyresvärdens utrymme så det blir lä...

Av Michael - Måndag 6 maj 21:32

      Ja det var ett måste efter veckan som varit. Ryggen var inte snäll inatt och mina armar ska vi inte tala om. Säger som Ivan Boring:: - Svetten rann uppför ryggen.   Imorgon är det dags igen för ett besök till Bildoktorn före s...

Av Michael - Söndag 5 maj 14:57


      Kan bara hoppas att ni kan förlåta mig. Känner jag Tobbe rätt kommer hans pekfinger upp i luften och ett stort ICKE!!!   I gårdagens inlägg skrev jag att våra hantlar skulle väga 17 kg. Att läsa på hantlarna utan glasögon är i...

Av Michael - Lördag 4 maj 22:00

      Utan att attackera varandra, utan hårda ord kastat mot varandra (mest från min sida) så enades vi gemensamt hus hjon och härskarinna om att göra iordning altanen tillsammans.   Altanen är nu skurad, rengjord och nu ska vi bara...

Av Michael - Lördag 4 maj 13:50


          Staden faller inte alla i smaken men jag är född här och kommer begravas här med.   Får hoppas att hustrun stannar med mig för gott eller om hon skiljer sig för att dra söderut där hon hellre vill bo. (Göteborg) Får se...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards