•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Michael - 4 april 2012 08:21







Ja denna Byggmax reklam.

Bara jag som anser att den senaste påminner om

Werner & Werner ?

Ska INTE handla på Byggmax intalade jag mig i början

men även jag får krypa till korset och inse mina brister.



Ska försöka få byggt vår altan denna sommaren

och så stor som den ska bli får vi köpa så billigt som möjligt

utan att pilla på kvaliteten.



Grillbänken ska justeras efter vårat slit förra året så

inser vi att kanske skulle man gjort som man trodde från början

så hade vi sluppit allt besvär denna sommaren.

Nu måste jag skaffa bleckplåt och träolja !



Men en sak i taget...

Nu ska jag snart bege mig till jobbet

och idag ska vi måla, besöka Antikrundans Bo Knutsson

för att se om han kan ge oss lite tips om tavlorna vi har fåt in.

Kan det finnas värde i dem eller är det bara att klistra på billigt sen

ut med det i butiken direkt.



Önskar er alla en underbar dag !



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards