•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Michael - 20 juli 2012 15:23








Förvandlades till en lång transportsträcka utan gränser.

Efter första 5 minuterna sa höften ifrån direkt.

Men jag fick smälla till den och sätta den på plats och gå vidare.

Vidare gick vi och till slut hade jag mer eller mindre förbrukat nästan 1400 cal.

Vandrade i nästan 2 timmar och gick 10,73 km.

 

 

 

När jag kom hem fick jag knappt benen till att bära mig.

Mer en ovana som slog in och det släppte sen efter duschen.

Jobbigast är dock förhårdnaderna under fötterna som brände likt att man

gick på glödande kol.

 

 

 

Men som allt annat släpper även detta.

Hoppas dock inte att träningsvärken "From Hell" infinner sig imorgon

när vi ska stå på loppisen. Får ta med mig en skön stol och vila kroppen i helt enkelt.

 

 

 

 

Nu står maskinen och väntar på mig.

Har massor som ska broderas inför morgondagens loppis.

50-tals tavlor & lite tygmärken skall göras.

 

 

 

Ha en skön mysig fredag !

Av Michael - 20 juli 2012 00:24








1 Möte var inbokat utan fast tid.

1 Samtal var utlovat så jag försökte vara till hands vid telefonen.

Inget möte vart det och samtalet kom inte förrän efter 4 på eftermiddagen.

Kom inte fram till något speciellt egentligen utan jag får försöka göra framsteg.




Dagen som så var hyfsad till en början men sen gick det utför. Småskaligt krig

sen lite bättre... Imorgon ska jag återuppta min PW och se om jag kan nå "den långa milen"

på en hyffsad bra tid som möjligt.

Imorgon måste vi börja brodera alla tavlor som ska säljas på loppisen.

Ska hinna packa bilen, snickra på borden vi ska ha med oss.

 

 

 

Loppis på lördag sen kanske tveksamt till Trollhättan för fallens dagar.

Ser fram emot Söndag morgon, tända en brasa, fiska några timmar...

Hoppas på massa fisk, många retfulla skratt & bara vara sig själv för en stund.

Ja vara sig  själv utan Norrlands Guld !

 

 

 

Näää...ska nog krypa ner nu och försöka sova.

Inga piller, inga tankar, ingen oro... Tänk va skönt det vore !

 

 

 

Sov Gott Sötfisar...

 

 

 

      

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards