•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Michael - 12 september 2012 20:59





Få ner middagen !

 


Förrän den ville ut igen.

Trodde magen lugnat ner sig eftersom den varit stillsam under dagen.

Men nu bara en kort stund efter så började magmunnen att gurgla...

 

 

Inga mediciner hemma för magen så nu får

det vara bra med intag för idag.

Ingen lust med att springa upp inatt varannan timma.

 

 

Nog om skitprat nu...

Nu ska jag kolla Roomservice !

Bo på en husbåt ? Ja varför inte....

Av Michael - 12 september 2012 15:28








  Något kanske kan bli bra är skönt...

Sen har jag lärt mig att, nä jag har intalats att alltid tänka positivt

vilket jag fortfarande har väldigt svårt för....

 

 

- Back to the beginning...

 

 

På lördag är det loppisdags igen.

Ska göra mitt YTTERSTA för att få med oss allt vi kan.

+12-17 grader har utlovats och solsken så nu ska vi och ni med hålla tummarna

för att försäljningen reser sig mot skyarna i jämförelse med förra helgen som

trots utan frugan men med grannens hjälp gav oss den bästa loppisdagen...

 

 

Hoppas på lite annat med under tiden vi säljer.

Hoppas på att besöket jag bokat in blir lyckosamt.

Det skulle lätta trycket mot mitt bröst fruktansvärt mycket.

 

 

Nu fortsätta med möbler !

Kolla vårat nya kök :)

 

 

 

 

 

 

Av Michael - 12 september 2012 11:02







Att innan jag kröp ner under täcket vägde jag mig.

Efter 6-7 timmar gått och även jag hade gått fram och tillbaka

mellan säng - toa insåg jag några saker... Vägde då: 107.1 Kg

 

  • Magsjuk
  • Trötthet (sömnpiller)
  • Vägde mig runt 5-6 på morgonen och stod på 104.6 Kg

 

Ansåg det vara lite för mycket kanske.

Visst skönt tappa vikt men så fort kan aldrig vara bra.

Kommer ju nå min målvikt på: 98 Kg innan helgen om det ska fortsätta så här.

Sen vet jag med mig att de inte kommer fortsätta och så fort jag får matlusten

tillbaka igen så kommer jag resa mig...

 

 

Nu lite tv...

Sköt om er !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards