•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Michael - 15 september 2012 22:51







Som gått och närmar sig sitt slut...

Ännu en lördag som vi spenderat på loppisen.

En lördag som allt gick bra till en början om man bortser från natten.

Min mage i uppror men det jag kunde hantera det.

Hustruns hostande plågade nog henne mer än mig eftersom det stör sömnen.

 

 

Men tillbaka till loppisen...

Vi sålde en aningen mer än förra lördagen och var ganska väntat.

Det är mitt i månaden och inte mycket pengar i rullning.

Första timmarna gick bra sen stannade det av tyvärr men vi hade tur med

vädret så sitta och sola va inte dumt heller...

 

 

Kom hem efter 3 och efter maten skulle jag naturligtvis somna

i soffan och sov till 8 vilket nu har raserat hela kvällen

och troligen min natts sömn. Grinigt humör, huvudvärk gör juinte

saken bättre heller.

 

 

Till råga på allt ska tv visa disney dravel film sent på kvällen.

En film mer passande barn än vuxna, fast frugan verkar gilla den så jag får

stilla mig eller byta rum. Får helt enkelt bedöva smärtan med "gudars nektar" och

se glad ut och låtsas att det är söndag och då får vi regn igen...

 

 

- Sov Gott -

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards