•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Michael - 23 september 2012 15:48

 



  • Börjar känna doften...

Doften av segerns sötma, doften av en färdig produkt.

Via telefon får hustrun vägledning och hjälp med det sista

som ska göra det hela komplett.

 

 

Sen får vi hoppas på att besöken börjar rulla på igen.

Tur man har vänner som kan ge oss denna hjälp.

Ser fram emot detta färdigställande och en hemsida

som vi (ja jag med) kan uppdatera oftare...

 

 

Kommer ta lite tid till men sen är det  " full speed ahead "

hoppas jag. Håll tummarna är ni snälla !

 

 

 

  <--- Jävla Frölunda...

 

Av Michael - 23 september 2012 13:04

  Verkligen inte...

Känner mig lite som han på fotot just nu.

Sliten, gammal & som ett utsketet plommon mer eller mindre.

Men som en vis man en gång sa: - Kostar att ligga på topp !

 

 

Ångrar inte att jag ingen ny plats bokade på loppisen.

Vädret är inte det bästa och med min nuvarande hälsa så

kändes det mer bekvämare att stanna i sängen...

 

 

" Finns inget dåligt väder,bara dåliga kläder "

 


Rent skitprat enligt mig då.

Kan sitta påpälsad från topp till tå men ändå fryser jag.

Regnkläder stoppar inte allt heller om vindarna piskar på...

 

 

Men nu sitter jag tryggt i soffan och ser den gråa himlen

bli mörkare vissa stunder, regnvattnet droppar från taket

och vissa stunder kommer det skurar... Tänder värmeljus

tror jag minsann och ser på en film.

 

 

The Tall Man........

Av Michael - 23 september 2012 01:02

  Klart det kan vara det...

Allt är möjligt om man bara vill. Vissa stunder

när man inte vill får man intala sig att det måste

bara gå ändå...

 

 

" Time waits for no one "

 

 

Ja så är det nog faktskt...

Känns som att nästa vecka kommer inte tiden räcka till.

Kommer troligen glömma bort något även om jag kommer

ihåg nu så är det INGEN garanti att de sitter kvar.

 

 

 

  Jaja...

Man kan inte mer än vara mänsklig.

Det sägs ju att det är mänskligt att fela.

 

" The guys passed me round like the Stanley Cup in there "

 

Mitt liv i ett nötskal...

Ska nog sluta under tiden jag är på topp.

Önskar er alla en skön avkopplande söndag.

 

 

 

   Tomten ska sova nu...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards