•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Michael - 25 september 2012 15:24

  Ja vem har inte det...

 

Just nu önskar jag egentligen bara en sak.

Alla rätt på LOTTO (om jag bara spelade) sen skulle troligen resten

sköta sig själv gissar jag.

 

 

Broderimaskinen går för fullt just nu.

Låter dock som den gör det på lånad tid och behöver service.

Den får verkligen INTE gå sönder nu för då får jag GROV ångest...

 

 

Massa mössor beställda nu så vi får skynda oss.

Ska även hinna med att göra nya tavlor.

Marilyn tavlorna är nog dem som säljer bäst.

 

 

Har ett annat projekt jag ska försöka lösa men inte

riktigt säker på hur än. Det ska göras så billigt som

möjligt och ge tillbaka en mer i avkastning hoppas jag.

 

 

Ikväll blir det webradion igen.

Hjärtat slår för FBK men tror dock inte det hjälper

mot serieledande Luleå som ser riktigt formstarka ut.

Men vi ska kämpa om det till sista minuten hoppas jag...

 

 

 


 

 

 

Av Michael - 25 september 2012 12:32

  Bara trevligt att följa med årstiden.

Kan det bara sluta regna kanske man kan gå ut och fota.

Lite solsken och eldsflammor i träden så njuter jag.

 

 

 

Igår kväll var ingen vidare avslutning.

Insåg själv hur fel allt kändes och efter en natt i soffan

Mår inte ryggen bra heller...

sent ska syndaren vakna sägs det men fan trot...

 

 

 

Ska gräva ner mig i annat en stund !

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards