•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Michael - 23 juli 2013 14:15







Inget mer än tomhet !

 

 

Somnade på soffan och vaknade med en känsla av ensamhet.

Saknade något trots det inte var borta.

Ska nog gå ut och hitta på något annars krossar känslorna mig helt.

 

 

 

 

Av Michael - 23 juli 2013 12:33






Har precis kommit hem...

Har svårt att greppa allt man fick höra från läkaren.

Fick äntligen svar på de frågorna som kanske inte jag hade räknat med

utan hustrun hade farhågor och hon hade rätt...

 

 

Läkaren gav oss svaret:

 

  • KOL
  • Hjärtflimmer
  • Förstorade Lymfkörtlar

 

 

Nu får vi bara försöka se ljust på framtien... Skriver mer sen, ska samla mig en stund.

Av Michael - 23 juli 2013 00:37





Jag hoppas på detta efter 1½ års velande.

Imorgon kl.11 ska ag och hustrun försöka finna svaren.

Jag kommer troligen bara lyssna för jag vill egentligen bara få ett svar.



JAG vill veta varför in mamma åker in och ut

från sjukhuset utan att få en säker diagnos och varför

hennes lungor fylls med vätska.

Hustrun vet vilka svar vi söker och kan därför ställa rätt frågor.



Idag har vi snickrat med bra och dåliga egenskaper.

Vi både gör ett bra arbete men eftersom min hjärna inte

tacklar vissa saker så blir jag förbannad helt enkelt

men jobbet blir gjort och vi hoppas att grannen kommer gilla det med.



Ska försöka hinna med bilder imorgon.

Nu blir det lite mer

Farmville sen ner i sängen...



SOV GOTT





Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards