•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Michael - 12 juni 2014 23:05





Imorgon är det studenten....

 

 

Vart tog åren vägen ?

Känns som livet sprungit förbi mig.

Min dotter tar studenten, MIN dotter fyller 19 i december

och på tisdag flyttar hon till egen lägenhet i Vargön.

 

 

Tur man fick 2 ungar så man kan klamra sig fast vid nästa

som inte kommer flytta på många år.

Är nog svårt för alla föräldrar att inse sina barn blir stora

och inte behöver sina föräldrar längre i samma utsträckning.

 

 

Vi kommer alltid finnas där för våra barn

men kommer inte ha samma närhet som när de var mindre.

Minns än idag hur skönt det var att sjunka ner i soffan med

en liten som sov på bröstet... Känna värmen, andningen och

dregglet... hahahaha

 

 

Dags att avvika och se klart fotbollen

innan man kryper ner under lakanen...

Ta hand om er och sov gott.

 

 

 

Av Michael - 12 juni 2014 13:41




Missade jag...

Gårdagen var inte min dag.

Missade dotterns Bal eftersom jag låg utslagen

i soffan med migränliknande smärtor och ryggvärk hela dagen.

 

 

Fick dock följa hennes äventyr på Facebook eftersom hennes

mormor uppdaterade med bilder så det kändes som jag var där

och fick se mer foton sen när frun kom hem.

 

 

Ingen värk idag som tur är.

Idag ska vi till festlokalen och göra klart dukning

och lägga upp maten så är det klart.

Sonen har avslutning och dottern ska ÄNTLIGEN ta sin student.

Får dock en kort ledighet, hon ska flytta sen börjar hon att jobba.

 

 

Men men...

 

 

Dagen går vidare !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards