•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Michael - 21 mars 2014 21:15






Kan turen vara på väg att vända till något positivt ?

Man kan bara hoppas att det sker något.

Har inte haft så värst mycket tur den sista tiden så man kanske

skulle fixa sig en hartass...

 

 

Igår fick jag brev från Kirurgmottagningen på Uddevalla sjukhus.

Jag ska dit och undersökas eftersom jag sökt vårdgaranti och hoppas

på att få en operationstid.

 

 

Andra saker stundar och jag hoppas att det går vägen.

Bort med gammalt och in med nytt.

 

 

Efter helgen måste jag ligga på som en igel och ta reda på

varför öppenpsyk aldrig hör av sig.

Dom lovar att DENNA gången ska mitt fall INTE falla ner

mellan sprickorna och försvinna... (yeah right)

 

 

Sovmorgon imorgon...

Hoppas på mindre kalla vindar och kanske lite arbetslust.

Snygga till trädgården lite utan att känna benmärgsvätskan

frysa till is. Kasta på lite gräsfrö och hålla tummarna.

 

 

 

Men nu lite tv & ostbågar !

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards