•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 juli 2014

Av Michael - 7 juli 2014 22:45





Hemskt att man ska få igång hjärnan

NU när man snart ska sova.

Har massa saker jag ska fota och försöka Sälja.

 

 

Blir det bara uppehåll imorgon ska jag fota massor.

Hoppas få sålt en bråkdel innan vår lilla semester resa till Öland.

Fått iväg en hel del bara på 2 dagar så nu hoppas jag det

fortsätter i 2 veckor till. Campingen är bokad och t.o.m vår son ser

fram emot att åka.

 

 

Böda Riviera blir det för vår del.

15-20 meter från vit strand.... Längtar verkligen, tänk att få slippa

bada med maneter, åka trampbåt, sola, bada, koppla av.

Sonen vill hyra Jetski så vi får se vad som sker...

 

 

Nu lite zappa sen sooooooova hoppas jag :)

Natt natt med er...

Av Michael - 7 juli 2014 19:27





Ja så kan man nog sammanfatta dagen.

 

 

Vaknade tidigt och somnade sent.

Ingen grandios start på dagen må jag säga.

Men fick rengjort baksidan hos kund  precis innan himlen ramlade ner.

Plockade ihop mina saker, fick mina pengar och halvrusade, slirade

i mina blöta "foppa" med inläggssulor.... (gick som en kåt orm på gångvägen)

 

 

Reskassan växer och alla längtar.

Blommor, byggnader, Långe Jan, vatten, gamla kvarnar, åkrar med vallmo...

LOVAR att jag kommer fota MINST 300 bilder på denna trippen.

Det är ett löfte !

 

 

Minns......

 

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards