•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 juni 2015

Av Michael - 2 juni 2015 13:24




* 10:30...

 

Klockan gick, värken startade så fort jag närmade mig väntrummet.

Kunde inte sätta mig utan stod lutad mot väggen utanför väntrummet.

 

* 10:50...

 

Läkaren ropade upp.

Sen startade proceduren man alltid får gå genom.

Detta var läkaren som sjukskrev mig första gången 2012

men ändå fick jag upprepa allt som skett sen dess till nu.

 

* 12:30...

 

På väg hem igen med massa tankar att gå genom efter besöket

på apoteket. Med mig i påsen fanns läkarintyg t.o.m September

och nya mediciner.

Förre läkaren hade skrivit fel dos så kanske därför den inte tog.

Fick även med mig:

 

* Brufen Retard 800 mg och Alvedon 665 mg

 

Så skönt att man vill ta tag i detta och inte bara stoppa ner piller i halsen.

Nu ska jag begära underlag hos Sjukgymnasten så vi vet om kontakt skall tas

med Ortoped och undersökas med Magnetkamera.

 

 

Nu får framtiden utvisa vad som kommer ske.

Ska försöka njuta av sommaren, OM den nu kommer infinna sig vill säga.

Vi är inne i Juni nu och det känns som höst.

Har jag missat sommaren ???

 

 

          Snygga motiv eller hur ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards