•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 juli 2015

Av Michael - 10 juli 2015 22:14



Denna gången...

 

 

Imorgon är det Loppis igen.

Vänersborgs Centrum kl. 08-14 ja kanske längre om vädret håller

va det lovat. Imorgon ska dock frun stå själv eftersom foten inte vill läka

riktigt ännu.

 

 

Hon har slitit med att brodera nya tavlor, handdukar sen

har vi massa dvd filmer att locka med. Kanske försöker cykla in

under dagen med lite mat & dryck om hon så önskar.

 

 

Gör ett besök om du ändå har vägarna förbi.

Oftast är det många säljare som gillar att prata om allt mellan

himmel och jord.

 

 

En social plats även för mig att träna på.

Man lär sig mer och mer vilka man vill och känner

för att prata med och andra går man inte i närheten av och de

inte mig heller gissar jag. En mönster har visat sig att frun säljer

mycket bättre när jag vandrar iväg korta stunder så vem vet vad som sker

imorgon.

 

 

Jag håller tummarna & hoppas på Tacos !!!

(Nachos såg gott ut Tina men för feg ännu för att prova)

 

 

     

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards