•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 30 maj 2016

Av Michael - 30 maj 2016 16:50


 

 

Gick med skräckblandade känslor.

Saknaden var extra stor som varje gång det är

Mors Dag. Lite avundsjuk blir man på de som får fira

krama, vara när sin mamma medans jag har endast

minnen och foton.

 

 

Sen min vänsterfot ser inte alls

ut att bli bättre och jag fasar för att få reda på svaret.

Har gjort en odling utan svar för flera veckor sen

och skulle det göras att nytt är jag säker på att

svaret ogillas.

 

 

Sen var inte hela helgen kass.

God mat, supergod tårta och snooza med Nellie

hos svärmor var en mycket trevlig stund.

Jag fick fira min mamma på baksidan med ljus, blommor

och Leo höll mig sällskap.

 

 

 

 

Mamma önskade sig alltid Syrener på Mors dag så hon

fick 3 olika färger.

Hennes älsklingsblomma var Förgätmigej så det har jag

planterat. Sen en kärleksört som är all kärlek från mig

frun och barnbarn, och Nellie....

 

 

Nu lite tv, vila foten och smälta maten...

Sköt om er och försök se ljust på framtiden.

Alla kan inte det och några vill nog inte heller...

 

Kram

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards