•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 september 2016

Av Michael - 20 september 2016 13:22



Skulle jag sökt sympatier i detta inlägg

hade jag lagt ut foton på operationen men

jag tänker inte avskräcka er med sånt.

 

 

Tro mig att livet, själen, psyket skakades om för

2 veckor sen då jag fick läggas in akut. Kom till fotvården

med en fot som var svullen till dubbel storlek.

Hade fått 2 varhärder som var tvungen att plockas bort

annars var man tvungen att amputera.

 

 

Inlagd måndag och operation tisdag.

Allt gick otroligt bra och läkaren var nöjd.

Sen ligga inlagd har jag inte varit med om sen

1980 då jag hade oturen att få en brusten inflammerad blindtarm...

 

 

Men nu är man utskriven och idag har jag varit på ortopeden

och fått foten vakuumförpackad så att läkningen ska gå fortare eftersom foten har 2 hål på ovansidan som inte kan sys ihop.

Mest glad är jag över att få vara hemma. Lång väg tillbaka i läkning och sen ska jag försöka få tillbaka lite av den 10kg muskelmassa jag tappade. Väger numera under 100kg och efter första veckan var man avskräckt av att se sig i spegeln och jag såg ut att ha åldrats 20år.

 

 

MEN!!!

Jag vann den gyllene moroten Mikael Karlsson ;)

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards