•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 januari 2017

Av Michael - 23 januari 2017 22:45




Allt är inte bra men bättre.

Haft en större kris en tid tillbaka nu och jag

medger att vissa saker skulle inte ha sagts men det

går inte alltid att undvika utan man har sina gränser.

 

 

Idag, ikväll kanske lite p.g.a min egna dumhet

så fick jag tömt ur en explosiv laddning i min ensamhet.

Har även målat in mig i ett hörn med ett nytt projekt

som för en gångs skull snart är klart och bara tagit

med morgondagen 3 dagar att göra.

 

 

Tack... (känns blekt)

 

 

Imorgon ska jag försöka göra klart för sen väntar

ett gigantiskt projekt. Ska kliva ur min "comfort zone"

ganska rejält och det återstår om det kommer bli lika bra

som det ser ut i huvudet.

 

 

Nu efter en god Gräddsemla ska jag krypa ner

och hoppas på en god natts sömn trots att högerfotens

tå spränger som om den satt fast i ett skruvstäd.

 

 

God Natt...

 

 

               

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards