•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 maj 2017

Av Michael - 15 maj 2017 10:27

  Ja ni fattar..?

 

Skulle bara gå in i köket och ta mina mediciner och sen ut med hunden innan frukost. Gick sådär för 45 minuter senare hade hunden fortfarande inte varit ute men jag gjorde följande saker INNAN jag tog mitt insulin sen ut med Leo.

 

 

# Plockade fram insulinet.

# Tömde diskmaskinen.

# Sprayade spisen, diskbänken med rengöring.

# Fyllde och starta diskmaskinen.

# Torkade av spisen och diskbänken.

# Torkade av skärbrädan.

# Tittade på Insulinet...

 

Var då jag insåg vad jag egentligen skulle göra i köket

och man tröttnar ganska fort på sig själv. Kroppen får lidaunder 45 minuters intensivt städande vilket inte är onormalt för en vanlig hårt arbetande "Svensson" men för mig är det en bedrift i mina ögon men samtidigt en förbannelse (än en gång i MINA ögon)

 

 

Får inte skylla på min ADHD så då får jag åberopa

sinnesförvirring eller bara rent av dum i huvudet.

Har man väl börjat är det så enormt svårt att bara släppa det. Till skillnad till alla mina projekt som jag brukar påbörja så slutar jag fler gånger än jag avslutar så varför inte denna gång för det är INGET jag gillar att göra.

 

 

Finns dom som hatar att städa, dom gör gör det maniskt och sen dom som panikstädar timmar innan man vet det ska komma besök och jag är nog några procent av alla dessa faktiskt.

MEN nu mina vänner, läsare och annat löst folk som läser ska jag 1h 40min senare ta frukost och kolla mina 2 förmiddagsserier som jag alltid gör.

 

# NCIS: Los Angeles

# Stargate SG1.

 

Önskar ALLA en härlig måndag!

 

 

 


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards