•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 juni 2018

Av Michael - 6 juni 2018 20:11




Har längtat så länge nu och är inte ensam om det

så hata mig om ni så önskar och mår bättre av det...

 

 

 

 

JAG VILL HA REGN !!!

 

 

Bönderna vill ha det, djuren vill ha det och växterna längtar.

Sen finns ju då SOLDYRKARNA som avskyr det. Börjar bli en aningen trött på att

släpa runt på slangen varje kväll. DU som sitter uppkrupen i en baden baden stol på balkongen släpar runt en liten vattenkanna...

 

 

Jaja det får gå gissar jag.

Tur man har egen brunn för någon sa till mig att

det är vattenförbud runtom i landet. Kan inte vara roligt att se sin gräsmatta,

sina blommor vissna utav torka. Man har ju trots allt lagt ut en del pengar...

 

 

Idag la vi ut pengar på 12 jordgubbsplantor, 1 luktärt och lite blommor 

till min dotters balkonglådor. Fick även med oss en specialbeställd klänning

med volang till Nellie. Såklart med Babblarna på för dom älskar hon...

Köpte med oss lite mer jord för det går åt när man ska plantera

jordgubbar i pallkragar.

 

 

Ja eftersom jag nu inte ser tecken på att Andreas

läser längre så får jag önska er andra en riktigt skön fortsättning

på SVERIGES NATIONALDAG

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards