•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 mars 2019

Av Michael - 4 mars 2019 17:17




Har jag gjort mitt val.

 

 

När man har orken men vädret är emot

så får man snällt stanna inne.

Visst verkstan är under tak och jag kan stänga

men fukten och kylan finns där ändå.

 

 

Nyckeln till lycka är INTE regn

för det sätter sig i leder och ryggen.

Men jag surar inte för det utan vi kör på med

ny serie.

 

 

Efter en god middag (såklart) ska vi snart

avnjuta hustruns goda äpplepaj ännu en dag.

Ladda inför morgondagen då vi ska spendera några timmar

på vägen mot TEMPLET i Karlstad där vi först ska avnjuta

varsin delikat Pizza och sen använda oss av min 

dotter och hennes sambos julklapp i form av

biljetter till FÄRJESTAD - BRYNÄS.....

 

 

LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR !!!!!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards