•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 november 2020

Av Michael - 1 november 2020 18:17



0751016036

Effective Communication Dnr AB

Gustavslundsvägen 137

16751 Bromma

 

 

Lägg detta på minnet.

Från den 23 Oktober till dagens

datum har dom ringt mig 36 gånger.

 

 

Antal gånger sökt: 3340 gånger.

Rapporterad : 92 gånger.

Antal samtal sista 3 månaderna: 1390.

 

Visst jag slipper höra när dom ringer

eftersom numret är blockat men trots

blockeringen så fortsätter dom ringa...

 

 

VARFÖR ???

 

 

Det är ju sinnesjukt!

Många verkar ju svara för dom

omsätter 77 miljoner.

 

Blir så förbannad att 

jag svalkar av mig med en dusch.

 

 

Av Michael - 1 november 2020 14:43



Tänka sig...

 

En tid tillbaka fick jag av min dotter ett sms

där hon frågade om vi var hemma.

Knackandet på dörren sa att någon ville vi skulle öppna

och till min förvåning stod min dotters sambo utanför.

 

- Kan du komma ut lite

- Öhh jaha?

- Inget farligt, vill bara fråga en sak.

 

Med en enda sak i tanken var att något hade skett.

Det sms jag fick av min dotter läste jag efter han varit här.

 

- Ville fråga om jag får gifta mig med din dotter.

- Uppväxt med att man ska fråga den blivande brudens far.

 

Ja vad ska man säga ?

Hade en väldigt kort tid på mig att tänka och insåg att han 

gör allt för min dotter och ser till att hon mår bra även vid sina 

hemska dippar. Väldigt bra när det gäller mitt barnbarn som redan anser han

vara hennes "Daddy" pappa.

 

Svaret blev såklart JA !

Och i förrgår friade han till min dotter.

Tydligen tyckte hon samma som mig. 

 

Så nu ser jag fram emot ett bröllop med skräckblandad

förtjusning. Med hans släkt är inga problem med men med min

dotters mammas sida kommer jag sitta där och tro att de tänker

de värsta om mig.

 

Så bröllop 2021 ska bli kul !

GRATTIS Jennie & Chippe....

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards