•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 mars 2024

Av Michael - Söndag 17 mars 13:12




Jo det ska jag tala om för dig.

Här uppe på "gräddhyllan" Blåsut (Vänersborg, för dig som tror på Stockholm)

börjar man höra gräsklippare (-2) man hör även alla hantverkare

som startar sina projekt (nämnde jag -2?) det kapas ved, klipps häckar...

 

Färjestad spelar slutspel är också en säker källa var man än bor.

Ni som pratar bandy kan va tysta för det är ingen sport. Lika stor yta

som fotbollsplanen så bandy är Bambi på hal is med tråkiga långskott och väldigt

lite kontakt så jag föredrar hellre fotboll, hockey än bandy.

 

Vårat herrlag ligger huserar numera i Division 2 men har

plockat ihop ett slagkraftigt lag och nya tränare samt att hustruns son

ÄNTLIGEN fått skriva A-lags kontrakt. Ska bli kul att följa med på resan.

 

Varmare väder kommer väl och då ska jag sammanstråla med mina

barn och barnbarn mera så vi kan roa oss utomhus med lek och GLASS.

Sen ska jag med hustruns välsignelse börja planera för mindre projekt

till altanen. Fler bänkar och skapa nya krukor av plast och trä.

 

Har fått tanken från en kvinna jag följer på Instagram.

Om ni inte redan följer henne så gör det nu: @torpfors och få lite

trädgårdsinspiration. Önskar jag hade hälften av hennes driv och 

jävlar anamma.

 

Ska ändra lite i designen och använda mig av tunnband istället

för snöre. Det bästa av allt är att det är gratis med strö som det heter

och jag ska kolla med Stisse om han kan fixa en tunna där personalen eller

kunderna lägger ner strö där så ordnar jag bullar på fredag som tack.

 

Stisse är en ungdoms vän som numera är butikschef (tror ja det heter)

på @abkhvanersborg och jag gillar deras utbud och personalen så jag

hoppas kunna fixa detta.

 

Hr 2 mål att klara av bänkarna och dessa krukorna detta året.

Ingen ide att sätta upp massa mål som jag aldrig slutför och får

sen kastat det i ansiktet att jag sällan fullföljer mina projekt.

 

Vad har DU för mål att nå 2o24 ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards