•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 maj 2024

Av Michael - Tisdag 21 maj 10:47




Hur ska det gå nu då?

 

Ja om man ska locka sina läsare

har jag märkt att det ska vara en lockande

överskrift sen får man försöka fånga in

med något som intresserar.

 

Verkar som jag lyckats so far.

Kanske minskat genom åren och kanske mindre

lockande se vad en 55-åring sysslar med

på dagarna.

 

Kan säga att lågt socker i all ära är ju

att föredra men när man kör på rakt in i kaklet

och börjar se rosa elefanter så är det dags

att stanna upp och äta.

 

Det mest positiva är att jag ka skippa

måltidsinsulinet för det är sällan att sockret

överstiger 10 numera. Kanske ska göra som jag får

till mig att ställa larm så jag slutar slarva

och glömmer bort att äta för man blir inte

Stålmannen när sockret kryper under 3.0

 

Får hitta på något till solen landat på framsidan

för nu är det skugga och kalla 15 gradiga vindar

och det njuter jag inte av det minsta....

 

Vad gör ni?

 

 

   

Presentation

Omröstning

ÄR DU SÄKER PÅ DIN RÖST INFÖR EU?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?
 VEM BRYR SIG...

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards