•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 22 maj 2024

Av Michael - Onsdag 22 maj 20:57



        Visst det blev lite tager vad man haver

och jag fick en hel del till slut.

Det sista som gjordes var bänken på sista bilden

som ska ersätta den hemska trappan jag hastade ihop.

 

Har en del kvar så jag får se vad jag ska hitta på.

Kanske fixar jag en bräda till och gör en bänk till

om det finns plats. ELLER snyggar jag till

cykelkärran som vi gjorde med vår första som sedan

såldes tyvärr.

 

Idag har jag lyckats att undvika larmen som förkunnar

min kommande dödsdom. Har ätit som jag ska och varit

precis under 10 strecket så 1-1 står det nu.

 

Som ni ser har jag bytt header.

En bild med nya kameran taget "På spåret" och jag

är väldigt nöjd med denna uppgradering.

Ser fram emot fler stunder...

 

 

Presentation

Omröstning

ÄR DU SÄKER PÅ DIN RÖST INFÖR EU?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?
 VEM BRYR SIG...

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards