•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 25 maj 2024

Av Michael - Lördag 25 maj 19:22



Idag har vi varit på Loppis och jag fick

faktiskt handla. Ja hustrun betalade t.o.m hur ofta

händer något sådant?

 

Hade sedan några dagar tidigare betalat för 2 Funkior

och eftersom vår vän Annika sålde 2 fina krukor var vi

(läs jag) tvungen att ha matchande krukor så på en vägen

gick det och glad i hågen blev jag.

 

 

Idag har vi hunnit med en del förutom Loppis.

Först sett en match I Vargön där mitt härliga barnbarn spelade

match i klassbollen. Roligt att se de små liven rusa runt i en

rugbyklunga kan man nästan kalla det när de jagade bollen.

 

Efter matchen fick morfar lite gos och vi planerade att ses

på torsdag nästa vecka så vi får fira hennes 8-års dag som nyss

varit...

 

Kolla vilken stjärna.

 

  Gjorde inget mål men hade egen målgest ändå.

Blivande stjärnskott som får drillas av pappa till toppen kanske.

Jag sa när vi gick mot bilen att det viktigaste är att man har roligt.

Hustrun höll inte med utan för henne var seger det enda man

skulle tänka på.

 

Tyvärr gick det inte så på Herrjunior sidan när dagens match mot

Oddevold blev en mindre utklassning när VIF förlorade med

1-4 tyvärr. Vi hade iaf tur med vädret, gick åt en del kolsyrat

vatten när vi stektes i gassande solsken.

 

Nu blir det avkoppling och sen middag.

Kebab i bröd står på menyn och det ska verkligen

smaka gott för det var länge sen nu...

 

Ha en fortsatt skön kväll/helg

 

Presentation

Omröstning

ÄR DU SÄKER PÅ DIN RÖST INFÖR EU?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?
 VEM BRYR SIG...

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards