•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 29 april 2009

Det skiter sig totalt

Av Michael - 29 april 2009 22:07




För Sverige i hockeymatchen så jag gick upp för att lägga in sista bloggen för kvällen annars hinner jag somna. Sverige ligger under med 3 - 5 och denna matchen var en lite måste match.


Satt och nästan somnade i soffan så det var lika bra att bege sig ett steg närmare sängen. Har massor att göra imorgon igen och först kommer broderingen av tygmärkena. Maskinen fick en minneslucka förut idag och började för redigt med oljud så vi trodde hela maskinen skulle kollapsa men efter att jag åkte och fiskade så tystnade den och måde hur bra som helst...


Kanske var det lite omvårdnad och rengöring som den behövde för att den skulle komma på andra tankar. 

" HIPP HIPP... " Svergie har närmat sig USA och nu står det 4 - 5 och kanske kan dom komma ikapp med 7 minuter kvar att spela om...


Ska även byta däcken imorgon på vår bil och mammas nya... Som tack får vi hennes vinterdäck från hennes SAAB som är värda minst 3 vintrar till och det gör att vi slipper köpa nya vinterdäck nästa säsong... Nu ska vi bara ha 4 nya sommardäck eller bättre begagnade och byta bromsar bak sen mår vår bil bättre igen...


Nej nu får det räcka för JB springer med skottkärran hela tiden...

Värker och svider i ögonen av trötthet så jag ber att få avlägsna mig och kryper ner i sängen...


Sverige gjorde mål igen... 5 - 5


  • Tråkigt att du ska sluta blogga Mariah... Skulle gärna sitta dagar i ända för att kommentera din blogg som jag läser ofta... Kommer sakna ditt skrivande. Kram 


Godnatt med er !







 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

30 april 2009 00:09

heheh ville bara tala om att Sverige skärpte sig 6-5 blev det tack och lov . Hoppas du sover gott nu.

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
soffie

soffie

30 april 2009 07:15

ha en bra dag å nu är det rätt va?
kram

http://soffie69.blogg.se

 
Sarah

Sarah

30 april 2009 08:40

Kör min sista sommar på mina sommardäck - och det var min sista vinter på mina gamla - uhuuuu....blir dyyyyyrt!!
Tycker du ska vidga dina vyer när det gäller s-tårtor!!! Finns så mycket mer än räkor, ägg och majonäs!!
Ha en härlig valborg!!!
Kram...

http://sarahserenad.wordpress.com

 
Annelie

Annelie

30 april 2009 09:36

Vill passa på att önska dig och din familj en riktigt TREVLIG VALBORG.

Ha det bäst & sköt om dig.. // Kram Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
mickis

mickis

30 april 2009 12:30

*skam den som ger sig*

Hoppas du känner dig pigg & gla ida...

Ha en fin Valborg!

http://mermickis.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 20 mars 12:26

      Utöver allt annat som jag SKA/VILL göra så kommer jag på ännu fler saker. Det skapar ett viss kaos och huvudbry tyvärr.   Nyss så funderade jag på vad jag skulle kunna utföra mer med strö pinnarna och då avbröt hjärnan förnuftet m...

Av Michael - Tisdag 19 mars 17:52

      Kan ju knappt lyft fötterna över badrumströskeln men det ska inte hindra ett hushållshjon från att slita i sitt anletes svett och plågor.   Man skulle nästan tro att Tobbe är min hustru som han härskar över sociala medier och hu...

Av Michael - Tisdag 19 mars 11:14

      Ja man kan inte kalla det annat. Hela gårdagen efter vår dog-walk så var jag inte stöddig.   1.8 km kändes skönt men det fick jag ångra sen. Man skulle ju hem med och jag räknade ut att vi troligen skulle ha lika lång promenad...

Av Michael - Måndag 18 mars 06:36

      Och jag går ut med denna känslan just idag.       Gick och la mig efter 22 igår och vaknade ganska utvilad efter 4 och sen 2 timmar senare vaknar frugan och rufsar till håret på mig.   Betalat räkningar och snart ska vi...

Av Michael - Söndag 17 mars 13:12

      Jo det ska jag tala om för dig. Här uppe på "gräddhyllan" Blåsut (Vänersborg, för dig som tror på Stockholm) börjar man höra gräsklippare (-2) man hör även alla hantverkare som startar sina projekt (nämnde jag -2?) det kapas ved, kl...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards