•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Michael - 21 maj 2009 21:27




Inte hänt mycket på kommentatorssidan så kanske skriver jag för blinda ögon nu för ni firar väl kristi himmel och myser...

Ska bli kortvarig för vi ska invänta sambon sen ska vi käcka lite gott och sen ska sambon och jag se på nya Wallander filmen.


Om jag inte dyker upp igen så ber jag att få önska en en trevlig fortsatt kväll och en riktigt God Natt...


Sov Gott

Av Michael - 21 maj 2009 15:25




Har öppnat min fotoblogg...

Hoppas bara jag fotar massa nu som ni kan få njuta av.

Här har ni ADRESSEN för er som är intresserade.


Micke !

Av Michael - 21 maj 2009 13:39




Ja inte i den bemärkelsen kanske...

Jag tog nog ut mig dessa 2 senaste dagar för just nu orkar jag inte ett skvatt och kroppen värker lätt så jag gör som grannarna, tar ledigt idag...


Middagen är väldigt avancerad idag.

Vi äter Gorby´s jag och barnen och det är underbart gott.

Hoppas ni får en smaklig måltid med...


Kram

Av Michael - 21 maj 2009 12:27




Hämtat paket på posten (Tradera Vinst)

Sen handlade vi lite nyttigt/onyttigt inför dagen och ikväll efter sambon slutat jobbet ska vi se nya Wallander och äta marängsviss...


Vad händer i eran lilla värld idag ?




 

Av Michael - 21 maj 2009 10:08




Måste hinna med frukost sen ska vi ut och handla lite...

Sambon ska ju jobba till 21 ikväll så jag kan inte be henne handla efter jobbet heller. Hoppas vi hörs efteråt !


Kram Micke


(Darkwing, vår brevlåda finns kvar intakt) =o)



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards