•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2009

Skamsen...

Av Michael - 1 augusti 2009 12:37




Eller varför ska jag vara det för då...?

Nyss hemkommen från en konkurerande butik (Snäjk) där jag köpte mig en ny fiskerulle (99kr) och en ny spötopp eftersom det spö jag gavs hade en kund brutit av toppen på och hävdade att det var vårat fel... Jag erbjöd mig att köpa det till reducerat pris på jobbet men min goda chef sa att jag fick det utan kostnad... 

 

Så nu har jag ytterligare ett nytt spö med ny rulle vilket sambon säkerligen kommer påpeka som hänsynslöst onödigt. Varför är allt vi män handlar onödigt men det som ni kvinnor handlar livsviktigt ???


Tyvärr så har inte vår butik dom varorna jag sökte eller de priser som ger mig köpglädje. Kommer troligen ändras till nästa år utan tvekan men som det ser ut nu är det felprisklass för mig såvida man inte köper spö/rulle i ett set men jag har typ nu 8 spön och det får inte plats mera anser jag...

 

Men nya fiskedrag kommer troligen att dyka ner i lådan eftersom vi har så otroligt bra priser på dem hela tiden även utan erbjudandet på 4 wobblers för 100:- eller 7 drag för 100:- vilket jag anser vara MYCKET billigt...



Gillar du att fiska ?






 
 
Eine

Eine

1 augusti 2009 19:48

Jag fiskade alltid som liten unge (i Finland)från en sten vid sjön och det var faktiskt väldigt rogivande och skönt avslappnande. Kanske något att prova på i den annars hetsiga vardagen.
Hoppas din helg blir fin.

http://www.metrobloggen.se/EMY

 
Mita

Mita

2 augusti 2009 10:29

Jag gillar att pimpla i en fjällsjö en vacker aprildag då solen gassar, garanterat myggfritt....men kasspö funkar inte, jag trasslar och fastna........inget för mig

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
marina

marina

3 augusti 2009 13:25

Skrev under fel ämne.. Det skulle vara att jag fiskar bara efter komplimanger. (Vilken gör inte det..??) =)

http://www.gallerigavelin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Torsdag 25 april 20:31

      Är folk besatta av djävulen?   Detta ville min hustru att jag skulle fråga er läsare.   Det skjuts mer och mer besinningslöst på våra gator. Nu kan man inte ens säga ifrån utan att bli nerskjuten och dessutom framför sitt ...

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards