•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Michael - 11 augusti 2009 19:11




Men jag tar inte ut något i förskott för jag känner mig fortfarande helt matt i kroppen och som ett utsketet plommon typ. Haft frossa sen imorse men ingen feber och har legat i sängen så gott som hela dagen men är ändå helt slut och skulle lätt kunna somna nu...

 - - - - - -

Hoppas på att maten ska stanna nere i kistan för även om den var tom så ville jag kanske inte fylla den för snabbt men jag var hungrig och det var väl ett litet gott tecken får man hoppas...

 - - - - - -

  Kanske ska lägga mig en stund till och ta en värktablett innan så kanske ledvärken släpper i armarna. Tackar för alla varma ord som ni skrivit, dem värmde verkligen...


- - - Kram Micke - - - 


 


Av Michael - 11 augusti 2009 11:16





Ja så startade min morgon efter att jag kastade ut dagens

första blogg. Reste mig upp och skulle gå ut med hunden men jag

fick istället avvika in på toa för att tömma hela magsäcken...


Vad som utlöste detta har jag inte en aning om men jag vill att det försvinner omedelbart för detta var verkligen inte planerat. Jag som skulle vara ledig imorgon och planerade en liten fiskesafari med min son för jag gissar att dottern troligen INTE vill vara med eftersom fiske inte lockat henne nämnvärt i tonåren...


Så håll tummarna nu för att detta sjunker undan och försvinner annars blir jag riktigt besviken på mig själv... (Jo jag vet, inget man kan rå för) Hoppas att det lilla jag stoppat i magen efter Leo promenaden stannar där nere (1 päron) och inte hoppar ut igen...


Ska krypa ner i sängen igen för det känns som magsäcken åker hiss just nu och det är en olustig känsla verkligen.


Kram Micke


 



Av Michael - 11 augusti 2009 07:46





Vet inte hur länge min skärm håller för den börjar ge ifrån sig starkt ljussken och det ser inte bra ut. Tur man har några skärmar till även om det är tunga kolosser som helst hör hemma på skroten typ...

 

Hmmm... Nu får den snart spratt för ljusspelen ökar hela tiden.

Får passa på att önska er en skön tisdag. Vädret här hemma är mindre attraherande men lockar det kunder så får vi mer att göra hoppas jag.

 

Hörs av ikväll !


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards