•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2009

Ingen lysande morgon

Av Michael - 11 augusti 2009 11:16





Ja så startade min morgon efter att jag kastade ut dagens

första blogg. Reste mig upp och skulle gå ut med hunden men jag

fick istället avvika in på toa för att tömma hela magsäcken...


Vad som utlöste detta har jag inte en aning om men jag vill att det försvinner omedelbart för detta var verkligen inte planerat. Jag som skulle vara ledig imorgon och planerade en liten fiskesafari med min son för jag gissar att dottern troligen INTE vill vara med eftersom fiske inte lockat henne nämnvärt i tonåren...


Så håll tummarna nu för att detta sjunker undan och försvinner annars blir jag riktigt besviken på mig själv... (Jo jag vet, inget man kan rå för) Hoppas att det lilla jag stoppat i magen efter Leo promenaden stannar där nere (1 päron) och inte hoppar ut igen...


Ska krypa ner i sängen igen för det känns som magsäcken åker hiss just nu och det är en olustig känsla verkligen.


Kram Micke


 



 
 
Ingen bild

ammis

11 augusti 2009 11:49

Usch o tvi o bläää. Visserligen är det bra att rensa magen ibland men ack så vidrigt äckligt. Jag brukar säga att jag hat bullemi men jag glömmer att spy....ha ha. Krya på dig.

KrAMelikram

P.s Inga herrbesök för mig tack, skulle vara om mannen smög hem...

 
-Nena-

-Nena-

11 augusti 2009 12:01

Usch usch inget vidare alls.
Hoppas det bara är något tillfälligt.
Krya på dig fort!

http://nena.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

11 augusti 2009 12:04

Menar du själva sidan? Jag e faktiskt inte så förtjust i sånna här shoppingsidor =) Men tack iallafall...

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Linda

Linda

11 augusti 2009 12:22

Visst gillar jag skor men det har ju ingenting med sånna här sidor att göra... Det är dom jag inte gillar... =)

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Linda

Linda

11 augusti 2009 15:59

Förstår det och e tacksam för det... Men jag gillar inte att kolla på grejer på sånna sidor, det var det jag menade =) Alltför många får ideer från sånna sidor och jag vill inte klä mig som alla andra =)

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Linda

Linda

11 augusti 2009 17:36

Äntligen vad?

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Mita

Mita

11 augusti 2009 17:37

Krya på dig, och hoppas att det blir den utlovade fisketuren för dig imorgon!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Eine

Eine

11 augusti 2009 18:31

Håller tummarna och hoppas att du mår bättre redan nu. Gillar du fil så är det bra för magen och lugnande. Om det inte gått över än så försök med fil.
Kram.

http://www.metrobloggen.se/EMY

 
Peggy

Peggy

11 augusti 2009 18:47

Usch och fy..!! din stackare ! så hade jag det förra veckan och man blir ju så jäkla matt efteråt !
Hoppas att du snart kryar på dig !
Kramizar!

http://www.peggygirl.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards