•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2009

Plockat svamp...

Av Michael - 16 augusti 2009 17:46





Har vi gjort idag och trots det hemska blåsandet fick vi en skön avkopplande stund i skogen med son och Leo springandes lösa. Sonen gnällde mest och ville nog hellre stannat hemma och leka med sitt nya gevär han köpte...


Men vi fick mutat han med bullar från farmor och sen var han på G hela skogspromenaden. Vi hade beväpnad eskort under hela tiden och det gjorde nog sambon glad för hon är livrädd för älgar och annat skogsväsen men ut i skogen ska hon dock utan tvekan...


Bilder från promenaden ser ni på FOTO BLOGGEN om ni är intresserade kan ni alltid kika in och kanske skriva liten kommentar...?


På tal om foto så vart jag riktigt svartis när min dotters klasskompis visade upp sin Canon system/digital kamera och jag såg på sambon med bönande blick men hon vek sig inte en tum så jag får komma på något knep så jag kanske kan inhandla en sådan när tillfälle ges... Dem brukar REA dom ibland för 2995:- vid olika tillfällen och jag älskar verkligen Canon kamerorna och vill därför ha en sådan... Sen vad man vill & vad man kan är helt 2 skilda saker tyvärr...


Vad jag vet nu är att jag ska grilla kött och sen äta det med klyftpotatis till sen avnjuta kvällen i stillhet. Hade tänkt mig en film men det får vänta tills nya Wallander släpps 19:e Aug...


- Hörs senare -




 

 
 
My

My

16 augusti 2009 21:18

Ja älgar är mäktiga och inte alltid snälla, hade oxå velat ha eskort!
Hoppas kvällen varit skön kram

http://myilivet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 8 maj 15:12

      Med att göra saker i mindre doser. Det gör lika ont efteråt men inte lika länge numera så jag har kortare tid att  behöva vila upp mig.   Igår tog jag dock i för mycket. Jag städade nere i hyresvärdens utrymme så det blir lä...

Av Michael - Måndag 6 maj 21:32

      Ja det var ett måste efter veckan som varit. Ryggen var inte snäll inatt och mina armar ska vi inte tala om. Säger som Ivan Boring:: - Svetten rann uppför ryggen.   Imorgon är det dags igen för ett besök till Bildoktorn före s...

Av Michael - Söndag 5 maj 14:57


      Kan bara hoppas att ni kan förlåta mig. Känner jag Tobbe rätt kommer hans pekfinger upp i luften och ett stort ICKE!!!   I gårdagens inlägg skrev jag att våra hantlar skulle väga 17 kg. Att läsa på hantlarna utan glasögon är i...

Av Michael - Lördag 4 maj 22:00

      Utan att attackera varandra, utan hårda ord kastat mot varandra (mest från min sida) så enades vi gemensamt hus hjon och härskarinna om att göra iordning altanen tillsammans.   Altanen är nu skurad, rengjord och nu ska vi bara...

Av Michael - Lördag 4 maj 13:50


          Staden faller inte alla i smaken men jag är född här och kommer begravas här med.   Får hoppas att hustrun stannar med mig för gott eller om hon skiljer sig för att dra söderut där hon hellre vill bo. (Göteborg) Får se...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards