•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2009

Fjärilar i magen

Av Michael - 20 augusti 2009 09:53





Har jag just nu och klockan närmar sig 17:30 allt mera...


Fick en liten minneslucka efter att jag fått kallelsen förra veckan för jag skulle ringa/höra av mig om jag skulle komma och när jag slog ner huvudet på kudden inatt kom jag på det. Som tur var gick det bra och jag ringde imorse för att bekräfta att jag ville deltaga...


Nu håller jag mig sysselsatt med att ringa lite och se vad det kan tänkas kosta att laga min cykel alternativt köpa mig en ny. *suck* ( x 2 ) 

Inte lust med något av alternativen men jag vill fortsätta cykla så länge det går för annars blir jag slapp och slö trots att jag egentligen gillar att gå kan det ta emot på tidiga mornar...


Kom fram till Sportex nu och det visade sig vara billigare att reparera än vad jag trodde. Ett vevlager med arbetskostnad gick på runt 400:- så jag kommer lindrigare undan än vad jag hade räknat med... Men jag måste dock vänta med att lämna in den tills onsdag nästa vecka sen ska dem laga den på torsdagen... *grrr*


 Då var det avklarat så nu kan jag ta itu med nästa... Vad det nu kan tänkas bli har jag inte en aning om. Antingen blir det soptippen eller handla lite veckans rea varor på Ica Maxi & Coop... Även om man har råd så kanpassar vi på att köpa mat billigt om det går för vi är ju trots allt 4 personer + hund som ska gödas och det kostar en del...


På Återseende...!!!



 

 
 
Nettan

Nettan

20 augusti 2009 10:50

Have a nice day !!!!

http://hasselby.blogg.se

 
Sarah

Sarah

20 augusti 2009 12:53

Hoppas nerverna har hoppat in igen! Kommer att gå fint det där :)
Har tänklt ta mig ett smakprov av det ruttna(?) fisken iår....kommer nog en reflekton i bloggen sen. Kan det var gott?! Jaja återstå å se!
Blev inga kakor igår - stod emot, men du får smaka när jag har!
Lycka till idag!

http://sarahserenad.wordpress.com

 
My

My

20 augusti 2009 13:25

Tack för den omtanken, precis vad jag behöver :) Kram

http://myilivet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards