•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2009

Hej Hopp & Slut för idag igen...

Av Michael - 27 augusti 2009 22:44





Har inte haft ork att skriva förrän nu innan jag ska krypa ner i sängen och slockna som en liten gris. Har haft massor att göra på jobbet och kommer att ha mossa mer imorgon eftersom vi fick in 7 pallar med varor igår som vi började packa upp idag...


Har inte gått förbi pall nummer 2 eftersom det är MASSA varor på varje pall och det kommer ta tid att bli klar och då är vi 3 personer som jobbar med att göra allt vi kan för att få ut varorna i butiken så snabbt som möjligt...


Men nu ska jag krypa ner i sängen igen och försöka sova och vila ut kroppen så gott det går så jag orkar med dem sista 2 dagarna som är kvar på denna veckan sen är man ledig 1 dag innan man går på ny vecka... Längtar efter semester !!! =0)



- Godnatt Mina Vänner - 



 




 
 
Eine

Eine

27 augusti 2009 23:01

Har du bara en dag ledigt i veckan. Jobbar lördagen också? Ha en härlig fredag i alla fall även om du behöver arbeta på lördag.

http://www.metrobloggen.se/EMY

 
soffie

soffie

27 augusti 2009 23:02

natti natti å ha en bra dag på jobbet imorrn

http://www.soffie69.blogg.se

 
Fibromorsan

Fibromorsan

28 augusti 2009 04:18

La först nu märke till vilken URL-adresss du har. Länkade dej DIREKT när jag såg det! Tänk att jag läser TOMTENS blogg. Kidsen kommer bli såååå malliga o skryta för sina kompisar när jag berättar i morgon :0D
Nu vet jag var de kan skicka önskelistan till jul. Litar inte riktigt på att posten verkligen levererar dit de brukar skicka ;0)
Hoppas Tomten sover gott! Kanske kan man få önska sej en egen John Blund i juklapp?? Helst i förskott - för den vanliga John Blund verkar ha gått i strejk :0/
Kramis

http://www.metrobloggen.se/fibromorsan

 
Mita

Mita

28 augusti 2009 11:14

Ha nu en trevlig helg och tryck upp en supp så att magen kommer i form.

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

28 augusti 2009 11:29

Hoppas du fick bra sömn i natt och är utvilad nu.

http://nena.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

28 augusti 2009 17:07

Semester?? Ha, då lär du får vänta, läääänge. Men förstår att du känner så när du bara har EN dag ledigt. Ha en härlig ledighet iaf.

KrAMelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

28 augusti 2009 18:59

Du får inte plats!! Ha ha

http://ammis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 20 mars 12:26

      Utöver allt annat som jag SKA/VILL göra så kommer jag på ännu fler saker. Det skapar ett viss kaos och huvudbry tyvärr.   Nyss så funderade jag på vad jag skulle kunna utföra mer med strö pinnarna och då avbröt hjärnan förnuftet m...

Av Michael - Tisdag 19 mars 17:52

      Kan ju knappt lyft fötterna över badrumströskeln men det ska inte hindra ett hushållshjon från att slita i sitt anletes svett och plågor.   Man skulle nästan tro att Tobbe är min hustru som han härskar över sociala medier och hu...

Av Michael - Tisdag 19 mars 11:14

      Ja man kan inte kalla det annat. Hela gårdagen efter vår dog-walk så var jag inte stöddig.   1.8 km kändes skönt men det fick jag ångra sen. Man skulle ju hem med och jag räknade ut att vi troligen skulle ha lika lång promenad...

Av Michael - Måndag 18 mars 06:36

      Och jag går ut med denna känslan just idag.       Gick och la mig efter 22 igår och vaknade ganska utvilad efter 4 och sen 2 timmar senare vaknar frugan och rufsar till håret på mig.   Betalat räkningar och snart ska vi...

Av Michael - Söndag 17 mars 13:12

      Jo det ska jag tala om för dig. Här uppe på "gräddhyllan" Blåsut (Vänersborg, för dig som tror på Stockholm) börjar man höra gräsklippare (-2) man hör även alla hantverkare som startar sina projekt (nämnde jag -2?) det kapas ved, kl...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards