•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Michael - 24 juli 2009 21:34




På denna dagen och jag har inget nytt att skryta om egentligen.

Haft fruktansvärd huvudvärk men tror jag botade den med vätska och en underbar kycklingsallad efter jobbet...

 

Sambo och barnen är fortfarande ute hos svärföräldrarna på släktträff som jag missade eftersom jag jobbade. Men lite skönt är det för man kan koppla av, pilla naveln och bara vara sig själv några timmar. Ungefär som "Norrlands Guld" reklamen...

 

Ska jobba imorgon och det blir min första lördag mellan 9.15 - 15.15 ungefär och jag både hoppas och inte hoppas på massa kunder men man kan aldrig så noga veta. Blir det skitväder kommer det massa för det har tidigare statistik visat så jag hoppas på stårlande solsken...


Nej nu ska inte jag uppehålla er längre utan bege mig ner i soffan och somna zappandes. Önskar er en mysig fredagskväll och hoppas ni får sova gott när det nu bli...

 

...Natt Natt...


 



Av Michael - 24 juli 2009 07:29




Milde himmel va trött jag är just nu.

Råkade somna på soffan igår efter jobbet och maten så när jag sen skulle krypa ner i sängen var det hopplöst att ens försöka somna...

 

Låg och vred mig runt i sängen och var mer förbannad på mig själv som inte kunde sova. Sen när jag väl somnat kändes det som om det var precis innan sambons klocka gick igång klockan 5 men jag lyckades somna om igen och upp klockan 7...

 

Dags för frukost sen ut med Leo innan jag ska cykla iväg.

Återkommer ikväll efter jobb, sallad med något nytt att skriva om hoppas jag annars får jag göra en återblick bakåt i livet och se vad jag kommer ihåg...

 

Önskar er alla en underbar dag !



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards