•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Michael - 13 maj 2010 17:49







Av alla dagar så var det tvungen att

vara röd dag så butikerna stänger tidigare.

Jag som ville köpa nya blommor och plantera ut.



Har massa krukor och blomlådan fram som ska

planteras nytt i och förnya det gamla med

fräschare fina färger.



Men men...

Får snällt tåla mig tills söndag eller

nästa vecka då innan jag får handla nytt.



- Bajs -

Av Michael - 13 maj 2010 12:44







You hear my voice call out to you
It takes control, what can you do?
Follow me wherever I go
You don't have to be on your own

So hold me forever
Let's stay together, never let me go
So hold me forever
I'm lost without you, won't you take me home

At night you reach towards the sky
The world you see inside me eyes
And you know you've been here before
Always with me, you're never alone

So hold me forever
Let's stay together, never let me go
So hold me forever
I'm lost without you, won't you take me home

Forever
Forever
Forever
Forever

So hold me forever
Let's stay together, never let me go
So hold me forever
I'm lost without you, won't you take me home

So hold me forever
Let's stay together, never let me go
So hold me forever
I'm lost without you, won't you take me home










Av Michael - 13 maj 2010 10:54







Solen denna morgon ?


Småkallt men dock uppfriskande i luften.

Leo fick springa lös och bedriva sin tid

som kreatur eftersom han tydligen

har blivit gräsätare.



Funderar på en trevlig middag hemma idag.

Tänkte först beställa mat från Koppargrillen

men jag får se hur dom andra här hemma

ställer sig till detta.

Klart är att ingen av oss ska behöva laga till middag.



Men nu ska jag krypa ner i sängen igen och värma min

kalla sargade kropp och se en film.



Ha en underbar dag !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards