•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Michael - 12 maj 2010 22:47






Med sovmorgon...

Inga ungar till skolan utan man kan ligga och dra sig

läääääääänge...



Hoppas på uppehåll med så jag kan

ta en uppfriskande promenad med kameran.



Skönt att hunden och jag var på samma sida ikväll.

Ingen av oss ville va ute i regnet som piskade.

Han drog mig hem snabbt efter att han gjort sitt.


Nu ska vi snart omfamna John Blund och

sedan drömma sött...



Hoppas ni får göra detsamma...

Av Michael - 12 maj 2010 20:39







Ungefär så mitt liv summeras...


BIG = 118 Kg / 191 cm

WHITE = Ja vad annars...

HOPELESS = Som en groda utan ben.


- - - - - -


Man ber om regn för att gräsmattan ska bli grön.

Ja ni kanske märker att jag bytte ämne ?

Nu efter detta regnande är gräsmattan en ren

lervälling och jag ser ingen ljusning tyvärr.


- - - - - -


Men det torkar väl upp hoppas jag.

Jorden i rabatterna kommer ju att vara

lagom mjuk och redo för spaden.


- - - - - -


Semester har jag v.24-26

Och kommer spendera massa tid ute i trädgården.

D.v.s om vädret tillåter detta.



NÄR HAR DU SEMESTER ?

Av Michael - 12 maj 2010 18:37







Hela förbannade himlen

öppnade sig under dagen och lär knappast avta.

Jag som skulle cyklat hem fick skjuts

med en av kollegorna.


- - - - - -


Kände inte för att insjukna nu när 2 redan

är hemma med feber i personalen.

Men kommer tyvärr inte undan skitvädret för

jag ska ju snart ut med hunden och då ska

banne mig regnkläderna på utan tvekan.


- - - - - -


Kanske ska fundera på föda så magen

och blodsockret lugnar ner sig en aning.

Sen invänta sena klockslaget innan hunden ska ut.



- Ciao -

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards