•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Michael - 23 maj 2010 22:26






Kikade fram efter regnet.


Fotade sen tände jag en ljuslykta

och satt i trädgården och pratade med grannarna.

Visst var det trevligt men man kände väl av hur

kallt det var när man kom in i värmen.



Så nu ska jag snällt krypa ner under mitt varma täcke

för en gångs skull. Oftast bäddar jag sängen men

eftersom sovrummet ligger på runt 24-25 grader trots

öppet fönster spenderar jag min sömn ovan täcke.



Men icke denna natt !



Sköt om er och God Natt



 

Av Michael - 23 maj 2010 19:10





Hemma idag !


Jag åkte inte med till Såtenäs utan jag och Leo

höll oss hemma i trädgården.

Leo var mitt moraliska stöd och låg bredvid mig

när jag kröp och rensade ogräs.



Inget glamoröst jobb men det behövdes verkligen.

Nu fick man se vad som gömde sig under ogräset med.

Fick sätta stöd till min röda ginst och pionerna.



Ska avsluta rensandet i sista rabatten

för ikväll sen blir det dusch, Wallander sen sängen.

Hoppas verkligen ni har haft ett underbart

väder i eran del av landet.



- Ciao -

Av Michael - 23 maj 2010 09:08







Vakna 07:10 en söndag...

Vill inte...


Vill hellre vara hemma i trädgården.

Vara ute i naturen och fotografera.

Men jag får snällt vika mig och ge efter som alltid.



Buller, hörselproppar, öronskydd

och troligt regnfall.

Känns som en toppendag eller hur ?



Nej frukost nu sen hunden !



Gissar att ni får en mycket skönare söndag än mig

Ta vara på denna dag !



 


- Min sinnesstämning nu -

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards