•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Michael - 4 januari 2010 21:21






Uppe i 6 raka förluster för mitt kära FBK och det sätter sig

nog i skallen på spelarna och säkert tränarna med.

Märktes även på läktarplats att publiken sviker när

laget spelar som det gör så frågan är vad som kommer göras

åt detta kaos som råder just nu...


 




1 - 2

Av Michael - 4 januari 2010 17:47






Fick bli Pizza idag och visst smakade den gott

men vet inte om magen accepterar den känns det som

just nu så jag avvaktar och ser hur det utvecklar sig.


19:00 Har jag bokat upp tv:n i vardagsrummet för

då ska jag se


FÄRJESTAD vs LULEÅ


Och jag hoppas det går vägen denna gång.

Annars är livet som det borde förutom sjukskrivningen.


"NYA" Försäkringskassan suger ju mer än gamla...

Ska göra anmälan och finner inte ens rätta uppgifterna för

dom finns inte alls så hur gör man då ?



 


Av Michael - 4 januari 2010 13:05

  Kanske låter värre än vad det är men 2 av er läsare har kommit på vad nedräkningen men en av dom hade glömt av när trots att det står tydligt på Facebook. Hoppas nu bara dom glömmer av allt och gömmer det undanstoppat i arkivet för gott... (fniss)



Måste kontakta Försäkringskassan och anmäla min sjukfrånvaro idag annars förlorar jag mera pengar. Just nu känns hälsan mer viktigare, men samtidigt saknar jag jobbet, kunderna, arbetskompisarna...



Gissa att många av er börjat jobbet idag efter väl förtjänad ledighet.

En av mina bloggvänner har idag startat sin praktik på ett ställe hon säkert kommer trivas med. Önskar dig Lycka till Nettan så ni som är nyfikna på vad hon ska göra den närmaste tiden kan kika in till henne och hälsa på...


Lite Vila...

Av Michael - 4 januari 2010 00:13






Tack för alla varma ord...

Några ord kanske kom snubblande ut på helt fel sätt

men skitsamma.


Samtalat i några timmar och nu kanske man kan

sova lite bättre om bara värken ville släppa.

Tack än en gång för att ni finns med era

kramar och tankar...


Sov Gott

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards