•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Michael - 10 januari 2010 22:52




  Man känner av hur nära det är...


  • 12:e Ska jag till röntgen...
  • Sen...ja de kan vi ta dagen efter...
  • 16:e ska jag till Karlstad...
  • 30:e ska sambon till Göteborg och se på Uggla...

  Denna månaden är fullbokad både för min del och familjen...

Vet inte hur jag ska hinna med och hur min kropp ska tackla det hela men jag hoppas på det bästa. Det som mest oroar mig är hockeymatchen och hur ryggen och benen ska tackla kall ishall och sitta ner i 2 timmar...



  Men jag tar en dag i taget och satsar på att återgå till jobbet.

Har ingen lust att vara hemma och ha ont, visst jag kommer säkert ha ont en längre tid och får leva med det men kanske kan mildra det hela på ett eller annat sätt...



  Avslutar detta gnällande med en godnatt sång och hoppas ni får sova gott alla mina vänner. Ja jag ska inte sjunga själv så lugna er nu... Sänk pulsen och avnjut denna skönsång så önskar jag er en riktigt God Natt...










Av Michael - 10 januari 2010 18:01





Visst gör den nytta men jag orkar inte med den bara.

Räcker med 3-4 timmar sen vill jag kunna andas ordentligt igen.

Fick ta av den så jag fick i mig middagen.

Idag bjöds vi på Kycklingfilé med ris

& currysås och det va precis va kroppen behövde.



Nu ska jag rasta min hund sen vänta 1 timma

ungefär och avnjuta kvällen med film och

KÄRLEKSMUMS som sambon och

dottern bakar nu.



Mitt fel faktiskt eftersom jag såg en kort snutt

av Leyla bakar eller va hon nu heter.

Hon gjorde just detta goda men kanske inte på de sätt som

jag önskade så tack gode gud för vårat recept...



Jaha... Dags att försöka ta på mig kläderna och inte kyla ner

ryggen allt för mycket för då är skiten tillbaka igen...


Kram på er !


  


Av Michael - 10 januari 2010 14:37





Eller ska man kalla det för omgjord säng kanske.

Han har gnällt på oss nu att han minsann INTE

vill ha denna sängen för han hatar den p.g.a den är för hög.



Så nu igår tog sambon tag i saken och kapa ner benen med

minst 40 cm och sen stoppa vi ner min gamla säng i hans

och vips så ÄLSKADE han denna sängen.



Han kunde fortfarande sitta under den och han kan numera

se på tv bättre och har ingen höjdskräck alls.

Tänk va 40 cm kan göra för en 10-årings liv...


  

Av Michael - 10 januari 2010 14:02





På det långa lovet så har min son insett att det är roligt att leka i snön.

Han ville ha på sig termobyxorna och gick ut...


Hoppas han leker sig riktigt trött nu och somnar gott ikväll.

Skola imorgon så det ska bli kul och se hur han kommer reagera

imorgon när det är dags att gå upp tidigt igen...


Men nu tar vi denna dagen först !

Av Michael - 10 januari 2010 11:18





Ryggen känns som krossad popcorn.

Vet inte varför det gör mer ont nu är förut

men vill att det försvinner omedelbart.



Mildare väder idag och det var på tiden.

Det är -8.3 grader ute och min knäppa

dotter har sovit med sitt fönster öppet

så hennes sovrum känns som Nordpolen...


  


Ska försöka dra på mig kläder och gå ut med hunden.

Hoppas kroppen håller i kylan annars blir jag

sängliggande resten av dagen tyvärr.


Önskar er alla en underbar söndag !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards