•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Michael - 5 april 2010 22:03






Ja man får kalla det så när vi ska se

del 2 av 3... Har sett "mannen som hatade kvinnor"

och nu ikväll ska vi se "flickan som lekte med elden"

Vet att jag är lite sent efter er alla andra som sett den.

Men jag avskyr att sitta vänta på att se nästa så vi

köpte alla 3 filmerna och nu se dom när vi så önskar.



Spanat in nya mallar till våra visitkort.

Blir svårt att bestämma sig och nu ser jag reklamen

från Vistaprint där man får 500 visitkort för 50:-

och de behöver man inte fundera länge på.



Enda som saknas är ett ny telefonlinje men den tar 14 dagar

att regga enligt Telia så jag får fundera en stund på  detta.

Nu vill ungarna ha filmer att somna till så vi får väl ordna detta

då så att alla kan somna nöjda och glada.



Önskar alla en riktigt God Natt !


 



Av Michael - 5 april 2010 15:20






Rullade Leo´s pälsbollar fram på gräset.

Ja ni vet dom där buskarna man ser stora

som bollar och yr omkring i öknen...



Tänkte jag skulle kolla om Leo´s vinterpäls

ville vara så snäl och släppa och jag fick

loss en väldigt massa päls.

Skönt när man kan kamma bort den utomhus

istället för att den ska fasta i dammsugaren...



Kan just tänka mig hur Leo´s föräldrar och lillasysters

matte har de som måste damsuga efter 3 Borders.

En hund skapar kanske 1-2 stickade tröjor i veckan

om man kardar ut all päls.



I deras fall tror jag det blir minst ett 7-manna lag varje vecka

i Paraguay som får tröjor.

Kanske kan bli en storsäljare.

Border Piké - 399:-



Nää nu ska jag se på film...

Av Michael - 5 april 2010 14:43






Att sitta och surfa Trafik till sin hemsida.

Men man genererar en massa besökare så lite värt

besväret är det och gratis med.


MER-TRAFIK


Testa den sidan för både bloggar & Hemsidor...

Ett billigt sätt att söka trafik.



Dags för vovven sen se en film tror jag.

Börjar bli hungrig med så nu får de andra 2

komma hem så vi får äta.

Av Michael - 5 april 2010 13:02





Känner mig tom på tankar.

Önskar ni mina vänner och läsare

kunde hjälpa mig komma på vad

som ska finnas i fotoväg och text...


BRODERIDESIGN


Vore enormt tacksam för allt ni kan komma på.

Av Michael - 5 april 2010 11:19





Hade massa idéer på vad jag skulle skriva om idag

när jag gick och la mig. Men idag när jag vaknar kommer ja inte på en enda.

Tror banne mig att jag ska lägga ett block vid sängen och skriva upp

så jag inte glömmer av. Är detta ett steg närmare alzheimers tror ni

eller överdriver jag en aning ?


  



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards