•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Michael - 22 april 2010 19:55





  • Va kallt det blir så fort solen sjunker undan. Trots att man sitter bredvid/på grillen så är jag stelfrusen om händer och lår. Som tur är slipper jag gå ut mer idag så nu blir det snart en varm dusch och mysbrallor på så man får upp värmen. Får dock vänta lite för nu när man varit ute hela dagen är det svinkallt inne...


  • Fick nyss beskedet om sommar aktivitet... Den 2-4:e Juli åkar jag till Karlstad för att sova i stuga en helg. Inte som jag trodde först men vi får hoppas det finns plats i stuga.Nu får vi se hur det går, om det går att boka stugorna så sent på säsongen...


  • Brrrr.... Fryser satan just nu så duschen får nog tidigareläggas för detta var ingen behaglig känsla direkt. Trevligt med besökare denna dag måste jag skriva. Har snart haft så många att det blir en höjning på formkurvan så antingen skriver jag saker som gör er nyfikna eller så är jag helt Clueless...


Nu duschen !

Av Michael - 22 april 2010 18:28






Va gott det doftar utomhus nu.


Vi har städat av altanen, kastat skräp på

återvinningen med hjälp av min snälla chef.

Fick låna en av våra dieselbussar och köra bort

allt som legat hela vintern och samlats...



Så nu står ÄNTLIGEN grillen

monterad och det doftar ljuvligt gott

och snart ännu godare när köttet

och barnens hamburgare sprider

sin underbara & förföriska doft på altanen...



Till detta serveras !


  • Kvällssol
  • Pepsi Max / Kopparbergs Päron Cider
  • Potatissallad
  • Painriche
  • Sallad

  • Sambon & Dottern ska sen grilla Marsmallows... (Usch)


Nu vattnas det i munnen...


Av Michael - 22 april 2010 12:19





Lyckades få med mig kameran ut under promenaden med Leo.

Vart inte många foton men fick med mig några att förgylla (host) er

tillvaro med...




- Framsidan med sina nya planteringar -

   

- Leo i närbild -



- Moss Berg - 



Inte lätt att fota närbild på Leo ska ni veta för han är som en ko

på grönbete när han får springa lös.

Så nosgrimman måste vara på eller så får jag fota han i trädgården...



Den ska jag gå ut i nu... *Chip*

Av Michael - 22 april 2010 10:48





Ligger här i min säng o tänker på natten som varit.
Känner en oemotståndlig lust att krama dig.
Du kom oväntat till mig i sommarnattens värme.
Det som hände mellan oss inatt finns i mina tankar.
Du la dig på min nakna kropp,hungrigt sög du mig tills jag somnade av uttmattning.
Det enda som fanns kvar efter dig var minnet och fläckarna på lakanet.
Nu inatt väntar jag på dig klarvaken och förberedd din...


din...


din...


din...


din...


din...





Satans, Förbannade... 




MYGGJÄVEL






Av Michael - 22 april 2010 09:13






På dagen...


Strålande solsken och temperaturen stiger ute.

Första samtalet avklarat och ska snart ta nästa.

Sonen kom iväg utan protester även om han tog tid på

sig att kliva ur sängen...



Dottern sover fortfarande med penicilin i kroppen.

Vaknade igår med värk i ena örat så de får läka ut.

Vi vill ju att det läraren säger ska gå in i öronen

så hon får lära sig något...



Dags att ringa !

Av Michael - 22 april 2010 00:04






Att man kan släppa tankarna...

Skönt att kunna vila kroppen imorgon.

Ladda kroppen och fokusera på de som ska ske

måndag förmiddag klockan 11.



Visst skrämmer det mig men vet att i slutänden (hahaha)

så löser det massa problem.

Ska bli skönt att få det gjort sen kunna blicka framåt.

Enda som finns i tankarna nu är att få behålla mitt jobb.



I mitten av Juli går min anställning ut och jag vet fortfarande

ingenting om min framtid. Hoppas och håller alla fingrar & tår

på att framtiden kommer se ljus ut. Känner ett enormt varmt stöd

av dom man jobbar med och det ger en enorm kraft och som jag tyvärr

inte alltid visar utåt.



Dags för en Eox sen försöka sova.

Önskar mina vänner/kollegor/nära en riktigt

God Natt ! ! ! !



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards